آروین کنعانی

آروین کنعانی

درباره من

در طول سال ها،

من محصولاتی را برای شرکت های سراسر جهان ساخته ام. برنامه ها و وب سایت های اندروید با تمرکز بر عملکرد بهتر و تجربه کاربری با کیفیت بالا.

در حال حاضر در یک شرکت عکاسی به نام شهرامپیکس کار می کنم. من در وب سایت این شرکت به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار هستم، هدف وب سایت ارائه دستاوردها و عکس هایی است که این شرکت توانسته در طول این سال ها به دست آورد.

قبل از آن در شرکت نواسان نگار به عنوان توسعه دهنده وب سایت کار می کردم. تمرکز اصلی من بر روی طراحی و ساخت وب سایت و ارائه ایده های جدید با توجه به نیازهای یکی از بزرگترین شرکت های تولید برق در جنوب ایران (شیراز) بود.

قبل از نواسان نگار، به مدت 3 سال روی ایجاد یک اپلیکیشن اندرویدی پخش آنلاین موسیقی برای استارت آپی به نام علامه کار می کردم. این کار به دلیل گستردگی و تنوع در بخش‌های مختلف اپلیکیشن برای من بسیار مفید بود و باعث شد نه تنها با ابزارهای جدید کار کنم و فناوری‌های جدید و متفاوت را یاد بگیرم، بلکه به دلیل فضای استارتاپی شرکت ، توانستم یاد بگیرم که چگونه تحت فشار و با عجله کار کنم و همچنین در یک تیم خوب کار کنم.

در حین کار در شرکت علامه، چند ماه به صورت فریلنسر و پاره وقت برای طراحی وب سایت یک شرکت طراحی و ساخت و ساز مسکونی در کانادا از راه دور مشغول به کار شدم.

نمونه کارهای من

مشاهده اپلیکیشن ها 

و سایت های من

نوشته های من

درباره تکنولوژی های جدید،

برنامه نویسی اندروید،

یادگیری و زندگی.